خبرنگار نیویورک تایمز خطاب به مجری صداوسیما: انشالا نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد
سرخط خبرها

ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳

  • کد خبر: ۲۳۴۱۴۳
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
  • ۲
ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳
رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در خراسان رضوی گفت: در ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در مشهد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ بستر لازم برای گفتگو‌های انتخاباتی، پخش مناظرات تلویزیونی و تریبون‌های آزاد فراهم خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آیین افتتاح ستاد مردمی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی برگزار شد. دفتر مرکزی این ستاد در ابتدای خیابان ابن سینا مشهد است.

تلاش کمیته‌های اجرایی برای ایجاد شور انتخاباتی

در این مراسم، مهدی رجب‌پور رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در خراسان رضوی اظهار کرد: جلسات متعددی برای بررسی اولویت‌های ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان برگزار شده و به اتفاق آرا، کنش‌گری فرهنگی اجتماعی به عنوان محور اصلی همه برنامه‌ها در دستورکار قرار می‌گیرد. بر همین اساس، برگزاری جشن‌های قربان تا غدیر، جلب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و حمایت فرهنگی از دکتر محمدباقر قالیباف به‌عنوان سه اولویت اصلی دنبال خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده تا با فعالیت ستاد مردمی، فضای انتخاباتی بانشاطی در سطح شهر و استان شکل بگیرد. به همین منظور، همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ بستر لازم برای گفتگو‌های انتخاباتی، پخش مناظرات تلویزیونی و تریبون‌های آزاد فراهم خواهد شد و هدف‌گزاری اصلی این است که افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در دو بخش آقایان و بانوان دنبال شود.

رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت از کاندیدای اصلح همزمان با گفتمان‌سازی در جبهه انقلاب اسلامی و نامزد‌ها و استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و تشکلی از اهداف اصلی این ستاد است، گفت: تا پایان زمان تبلیغات، این ستاد هر روز فعال خواهد بود. هم چنین کمیته‌های مختلفی، چون رسانه، تولید محتوا، خواهران، تشکل‌ها و چند حوزه دیگر فعال شده‌اند تا براساس اقتضای روز و دغدغه اقشار مختلف مردم به تقویت شور انتخاباتی در شهر و استان کمک کنند.

وی بیان کرد: توجه ویژه به گرامیداشت جشن‌های قربان تا غدیر، حضور پرشور نوجوانان برای افزایش شور و نشاط انتخابات و دعوت از اقشار مختلف جامعه از نکات حائز اهمیت و متمایز این ستاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
0
درود بروقای قولیباف
رضاحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
0
0
درودبرقالیباف.جمعه۸تیر اول وقت آرائ خودرا بنام محمدباقرقالیباف به صندوق خواهیم ریخت.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->